Люди Кажуть

Учительська біографія Галас Людмили Василівни розпочалась в 1995 році. Здібний і творчий вчитель, прекрасно володіє навчальним матеріалом, активними формами методами роботи, які сприяють інтенсифікації навчального процесу розумової діяльності учнів, зростанню інтересу до навчання, до процесу пізнання. Характерним для роботи вчителя є творчий підхід до сучасного уроку.

Навчальний процес будує так, щоб учні максимально засвоювали навчальний матеріал на уроці. Якість уроку, відхід від шаблонної системи його організації, оволодіння методикою інтерактивного навчання - ось що необхідно сучасному вчителеві, вважає Людмила Василівна. Тому педагог розглядає урок як цілісну систему принципів і правил організації процесу навчання, як систему методів, форм і засобів, що роблять навчання проблемно розвиваючим.

На кожному уроці завдання, запропоновані вчителем, викликають інтелектуальне напруження і водночас посильні для учнів. Вони добираються диференційовано, з урахуванням вікових особливостей школярів. А все це заощаджує час, відведений на викладення програмного матеріалу. Завдяки цьому звільняється час для закріплення знань, умінь та навичок.

Особливий інтерес для Людмили Василівни та її вихованців становлять нетрадиційні уроки, бо це перед усім творчість, самобутність, мистецтво педагога. Учні ж на таких уроках почувають себе відкривачами, дослідниками. Педагог використовує різні типи нестандартних уроків: урок-казка, урок-подорож, урок-гра, урок-диспут, урок-прес-конференція тощо.

Радість пізнання розвиває творчість учнів, формує інтерес до вивчення хімії. На заняттях використовується колективні форми роботи, педагогічних прийомів, коли навчальний процес відбувається за постійної активної участі всіх учнів.

Велику увагу педагог приділяє організації творчої діяльності учнів, яка у вільному застосуванні знань у нових, нестандартних умовах. Тому створює на уроках можливість не тільки розвивати уміння школярів, а й організовувати обговорення матеріалу, спільно формувати висновки.

Щороку учні школи займають призові місця на районних олімпіадах та виборюють право брати участь у третьому етапі всеукраїнської олімпіади.

Вчителька перебуває у постійному пошуку. Ретельно аналізує результати своєї праці. Була керівником зонального методичного об'єднання вчителів хімії, та членом творчої групи вчителів природничого циклу з проблем застосування відеометоду на уроках". А тепер очолює школу молодого вчителя "Окриленість".

 

В. М. Борсук

 

Своїм досвідом вона щиро ділиться з колегами школи, району, області.

Заступник Директора з навчально-виховної роботи